50 jaar BS de Vonder

28 augustus 2023

Vandaag opent een van de scholen van Stichting Uniek, bs de Vonder haar schooldeuren op een wel heel feestelijke wijze.... De school bestaat 50 jaar en dat is zeker een reden voor een feestje. Een flinke regenbui gooide even wat roet in de festiviteiten maar deze zijn later op de dag met niet minder plezier ingehaald. Aan de muur is een bord onthuld waarop de oude en de huidige school is afgebeeld.

Dank aan alle ouderhulp die deze feestelijke opening mede mogelijk hebben gemaakt.

Stichting Uniek wenst voor al haar scholen aan alle kinderen, ouders en medewerkers een heel fijn en leerzaam schooljaar. Het nieuwe koersplan gaat goed richting en houvast geven. Veel succes allemaal.