Bijeenkomst nieuwe medewerkers bij Stichting Uniek

8 september 2023

Gisteren heetten wij bij Stichting Uniek de nieuwe werknemers welkom.

Pepien Timmermans (CvB) opende de bijeenkomst met een welkomstwoordje. De leden van het stafbureau kwamen zich voorstellen zodat het voor iedereen duidelijk is wie wat nou eigenlijk doet binnen en voor de stichting. Na het voorstellen van de medewerkers werden zij door  Pepien Timmermans geïnformeerd over het  #koersplan, de  #kernwaarden, de vastgestelde stichting brede  #ambities en de monitoring  #kwaliteit.

Jenny van Tuijl-Uijttewaal van Tuijl (directeur Onderwijs) sprak over het begeleidingstraject van  Stichting Uniek voor de startende leerkracht en de positieve ervaringen die daar inmiddels mee zijn opgedaan.
Kees Snoeren (ICT en privacy) liet alvast de eerste opmaak van het nieuwe intranet zien (dat was een echte sneak preview) en deelde de laptops uit.

Helaas kon niet iedereen aanwezig zijn wegens activiteiten op de eigen school.
Die kennismaking halen we op een ander moment nog in.

Wij kijken terug op een geslaagde bijeenkomst.
Nogmaals van harte welkom!