Gezicht aan de stichting

10 juli 2023

De scholen van Stichting Uniek hebben vaak verhalen te delen die de moeite waard zijn. De facebook pagina's zijn daarom weer terug op sommige scholen maar ook via LinkedIn worden mooie berichten gedeeld; www.linkedin.com/in/stichting-uniek-096848240.

We zijn daardoor wat meer zichtbaar geworden.

Op het kantoor van Stichting Uniek aan de Centraleweg 16 te Geertruidenberg is sinds vandaag ook te zien dat je binnenloopt bij een organisatie PO. De huisstijl is gemarkeerd op de ramen en de kernwaarden hebben een prachtige plek gekregen. De eerste stappen naar het creƫren van een inspirerende leer-en werkomgeving zijn gezet. Na de zomervakantie wordt dit met nog wat kleine aanpassingen vervolgd.