Nieuwe website live

12 juli 2023

Afgelopen periode is er met verschillende partijen hard gewerkt aan het upgraden en optimaliseren van de communicatie van Stichting Uniek. Niet alleen op inhoud maar ook zeker in beeld en uitstraling. Vorige week heeft Pepien Timmermans het koersplan gelanceerd, aan de scholen gepresenteerd en dat is met heel veel enthousiasme ontvangen.

Achter de schermen is ook de website compleet onderhanden genomen. Een geheel nieuw design, aangevuld met mooie beelden en teksten heeft ervoor gezorgd dat de nieuwe website aansluit bij de uitstraling zoals deze door het team van Stichting Uniek en Joyce van Volvuur is neergezet. Wij bedanken het team van BRANDRS voor hun creativiteit, professionaliteit en de prettige samenwerking. Wij zijn ontzettend blij en trots op het eindresultaat!!

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram