Uitdelen koersplan

27 juni 2023

KOERSPLAN LANCERING BIJ Stichting Uniek

Vandaag is het koersplan 2023-2027 van Stichting Uniek tastbaar geworden.💪

In een mooie doos leverden Joyce Lankhaar en ikzelf vanmorgen het koersplan en het ambitiedocument in boekvorm op elke school af. Er zat voor elke medewerker een waaier in de doos met daarop de kernwaarden '#ambitieus', '','#eigenheid' , '#veiligheid' en '#samenwerken'. Uiteraard staat op de waaier ook de #missie en #visie beschreven. Onze #slogan "Wij zijn bevlogen en sterk in onderWIJswerk" rondt de waaier af.

De strategische doelen zijn vergroot weergegeven en in een standaard gezet zodat voor iedereen de doelen duidelijk maar vooral nabij zijn.

Omdat het een feestelijk moment is kreeg elke school er ook een mooi opgemaakte slagroomtaart bij. Smakelijk allemaal 🙂.

Ook Annemiek van Rooij kreeg een eigen doos met daarin het koersplan, de waaier en de strategische doelen in een standaard. Een mooie basis voor een toekomstgerichte samenwerking.

Ik dank Joyce Lankhaar en BRANDRS voor de fijne samenwerking.

En natuurlijk ook een woord van dank aan alle medewerkers, (G) MR leden, RvT, en stafbureau van Stichting Uniek.

Zonder jullie input was dit niet van ONS geworden. Ik wens iedereen veel succes maar vooral veel plezier met de uitwerking van de mooie schoolplannen die een duidelijke vertaling van het koersplan zijn geworden.🌻