Werken Bij

Unieke werksfeer

De Stichting is gevestigd in de oude Dongecentrale naast de Risk factory, Geertruidenberg. De omgeving is in ontwikkeling voor start ups en vaak bruist de omgeving door de activiteiten in de naastgelegen evenementenhal. De locatie is goed te bereiken en biedt ruime parkeergelegenheid.

VACATURES

Versterk jij ons team?

Past onze slogan “Wij zijn bevlogen en sterk in onderWIJswerk” bij jou? Reageer dan op één van onze vacatures. Of je nou ervaring hebt of nog wat minder, we vinden het gesprek met jou als persoon sowieso de moeite waard. We laten je ook niet zwemmen wanneer je nieuw in onze organisatie komt. Op school zijn de collega’s je helpende hand en op bestuurlijk niveau word je de eerste drie jaar begeleid via bijeenkomsten met andere starters. Wij zijn benieuwd naar jouw persoonlijke kern-waarden.

STAGE

Zoek je een inspirerende LIO-stage bij een school van Stichting Uniek?

Bij ons maken LIO-stagiaires écht onderdeel uit van het team. Wij doen we het samen. Vanuit acceptatie en respect word je ondersteund in jouw persoonlijke ontwikkeling in een veilige leeromgeving. Bij ons mag je ontdekken en uitproberen. Wij hebben daarbij oprechte aandacht voor jouw unieke kijk op de wereld. Elke school van Stichting Uniek heeft een eigen identiteit.

Download pdf

Een gezellig team

Het stafbureau bestaat uit 6 medewerkers. We werken elke dag betrokken en gedreven aan de beste support voor onze directeuren.

Bekijk het team