Afsluiting schooljaar

5 juli 2024

Bij de afsluiting van een schooljaar horen veel rituelen; de musical van leerjaar 8, vaak ook het schoolkamp, afscheid nemen van collega's, woordjes schrijven, cadeautjes kopen en heel hard werken om alles tijdig rond te krijgen en om op zoveel mogelijk plekken de laatste dingen goed te regelen.

Het heeft elk jaar weer iets heel speciaals. De laatste schooldag is iets bijzonders, je moet het ervaren om te weten.

Ook op een bestuurskantoor werken we toe naar een eindpunt en zijn we druk bezig om alle laatste zaken goed te regelen. Mutaties worden doorgevoerd, laptops in orde gebracht, facturen verwerkt, salarisrun wordt klaargezet, nieuwe jaarschema's worden opgemaakt en er vindt met heel veel mensen nog over vele laatste zaken afstemming plaats.

Ook hoort er soms afscheid nemen bij. Vandaag namen we afscheid van de managementassistente Tanja de Jong. Zij gaat de scholen in en op drie plekken haar administratieve ondersteuning bieden aan de directeuren/ teamleden. De andere 4 scholen gaan ondersteund worden door Annet de Heer. Zij is nieuw aangesteld bij onze stichting. Als managementassistente zal Jannine Visser in dienst komen bij Stichting Uniek.

We zullen Tanja op kantoor zeker missen maar wensen haar en Annet heel veel plezier op de scholen van Geertruidenberg, Raamsdonksveer, Hank en Dussen.