Ruimte voor scholing

Stichting Uniek: Wij zijn bevlogen en sterk in onderWIJswerk

Welkom bij Stichting Uniek, dé plek waar onderwijs en passie samenkomen. Bij ons staat de ontwikkeling van zowel het onderwijzend personeel als ondersteunend personeel centraal. Middels een breed scala aan scholingsmogelijkheden willen we de juiste ondersteuning bieden voor iedereen die betrokken is bij het voorschool- en primair onderwijs. Of je nu een startende professional bent of al jaren ervaring hebt, wij helpen je graag in jouw ontwikkeling.

Oproep voor Professionals

Ben jij een expert in jouw vakgebied en wil je bijdragen aan de groei en ontwikkeling van anderen?

Stichting Uniek is op zoek naar bevlogen, bevoegde professionals voor het bieden van eenmalige of langdurige scholing. Maar ook voor het geven van een workshop of boeiende lezing aan de verschillende functies binnen het primair onderwijs. Wij bieden dit graag aan directeuren, IB’ers, teamleiders, onderwijzend personeel, onderwijsondersteunend personeel en pedagogische medewerkers uit de regio. Kortom voor iedereen die leren wil.

Wat Bieden Wij?

Onze locatie, de Dongecentrale in Geertruidenberg, biedt alles wat je nodig hebt om jouw training, workshop of lezing te geven. Deze prachtige locatie, vol energie, beschikt over een ruime vergaderruimte, moderne ICT-voorzieningen en goede parkeergelegenheid. Een ideale omgeving voor leren en ontwikkelen. Onze trainingsruimtes zijn geschikt voor groepen tot 40 personen, afhankelijk van de opstelling. Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes is geregeld, zodat jij je volledig kunt focussen op de inhoud.

Wat vragen Wij?

Elke doelgroep binnen het primair en voorschoolse onderwijs heeft onze aandacht. Wij zijn nieuwsgierig naar jouw expertise. Heb je er belangstelling voor om een bijdrage te leveren aan ons scholingsaanbod vragen we je een mail te sturen met daarin een korte maar duidelijke schets van de inhoud van je training, lezing of workshop, je doelgroep van de training (of lezing of workshop), de gewenste groepsgrootte, de duur en kosten van je aanbod, de mogelijkheid van maatwerk en opgaaf van referenties.

Trainingen van medewerkers voor medewerkers van Stichting Uniek

Heb jij ervaring opgedaan met een goed programma, een specifieke aanpak op sociaal emotioneel gebied of in relatie tot gedragsproblematiek? Of ben jij die whizzkid die goed is met techniek of juist op een ander vlak creatief is? Wat je ook ‘meestert’, jouw collega’s horen jou heel graag vertellen. Ook jij bent als medewerker van Stichting Uniek meer dan welkom om aan andere medewerkers een workshop bij ons op locatie te komen geven.

Contact en Samenwerking

Ben je geïnteresseerd in een samenwerking met Stichting Uniek? Neem dan contact op met mw. Pepien Timmermans (voorzitter CvB) via info@stichting-uniek.nl. Met dank vooraf voor de belangstelling kijken we uit naar je bericht. Wij benadaren je dan om eventuele mogelijkheden te bespreken. Laten we samen werken aan de toekomst van het onderwijs, in het schooljaar 2024-2025 en verder!